Banktjenester

Vårt tilbud for kunder med forvalteravtale

I et borettslag, sameie eller boligbyggelag er det alltid behov for sikre og pålitelige bank- og betalingstjenester. I Boligbanken har vi spesialkompetanse på behovene til borettslag og sameier, derfor kan vi tilby god oppfølging og gunstige bankvilkår.

Driftskonto er en fleksibel brukskonto som benyttes til alle typer inn- og utbetalinger. Driftskontoen kan knyttes til ulike betalingstjenester, blant annet:

  • Nettbank
  • Automatiske løsninger for inn- og utbetalinger
  • eFaktura og AvtaleGiro

Gir høyere rente enn driftskonto.

  • Gir høyere rente enn driftskonto.
  • Ingen bindingstid
  • 12 gebyrfrie uttak i året

Boligbanken har som mål å være det naturlige valget for styret i boligselskapene, som forvaltes av våre samarbeidspartnere, når det gjelder finansiering av fellesgjeld. Gunstige betingelser for deg og ditt boligselskap:

  • 0,- i termingebyr
  • Elektronisk signering av alle dokumenter
  • Rask og effektiv søknadsprosess

Plasseringskonto +31 er sparealternativet for deg som er ute etter langsiktig sparing uten risiko. Bestiller du uttak fra kontoen 31 dager i forveien, betaler du ingen gebyrer.

  • Gir høyere rente enn ordinær plasseringskonto.
  • Kontoen har 31 dagers bindingstid
  • Gebyrfri

Vårt tilbud for kunder uten forvalteravtale

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Med vår hovedbankavtale kan vi tilby:

  • Innskudd
  • Finansiering
  • Rådgivning (på likviditetsplanlegging og grønt)
  • ForvalteravtaleJuridisk bistand til styrearbeid (gjennom Huseierne hvis vi får til å inngå avtale med de).

Med denne avtalen kan vi tilby:

  • Innskudd
  • Finansiell rådgivning

Vi skal rådgi på grønne løsninger og finansierings-planlegging.

Vi vet at fremtidige utgifter til oppgradering og vedlikehold kan være utfordrende å planlegge. Derfor tilbyr vi bistand for å hjelpe dere med å lage en helhetlig finansieringsplan. Videre hjelper vi dere med å identifisere grønne innskudd og lånemuligheter, som kan redusere deres langsiktige kostnader og bidra til en mer bærekraftig eiendom.

Ofte stilte spørsmål om våre banktjenester

Har dere depositumskonto?

Nei, per dags dato har vi ikke depositumskonto.

Hvordan avslutte konto i Boligbanken?

Ta kontakt med forvalter og gi beskjed om at konto skal avsluttes. Forvalter vil deretter kontakte oss med en forespørsel om avslutning av konto.

Hvordan avslutte konto i tidligere bank?

For å avslutte konto i tidligere bank, så kan du selv ta kontakt med tidligere bank og be om avslutning av konto eller så kan vi fylle ut et bankbytteskjema og sende det til tidligere bank. Vi sender da bankbytteskjema til styrets signaturberettigede for elektronisk signering, før vi sender det til tidligere bank.